Ska barrundan börja på Mcdonalds?

Ja verkar de som den tanken kan bli verklighet. Läs Här.

Jag kan undra hur många de är som suttit och tryckt i sig en Big mac och fått den tanken." Fan va gött de skulle va med en stor stark till de här"

Inte fan har jag gjort de men va vet jag de kanske är en stor efterfrågan.

Jag hörde även på radion för några veckor sen att visa vegetariska restauranger inte fick något alkoholtillstånd för att dom inte hade stekbord. (av en anledning, dom behövde inget stekbord för sina rätter) men då ansåg nån jävla styrelse att de inte va restaurang nog. undra va ankaret har för härlig meny att att erbjuda.

Konstiga regler de där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0